onsdag 20 juli 2011

Låååångt

Helgen har varit kul! Vi for till en festival som heter sonshine och såg en massa bra band! Det var sjukt varmt så man kände sig lagom fräsch av värmen,
fuktigheten i luften och konserterna. När det dessutom hade regnat dagen innan var allt blött och lerigt. Jag fick även prova tälta i den värmen. Tältet var trasigt så det kom in jättemke mygg och det var så hög fuktighet i luften så det droppade från taket. Allt detta resulterade i väldigt lite sömn. och jag fick ett litet breakdown då jag insåg hur Mke jag saknar Anton.

Dagen efter for vi till valleyfair. Det är typ det bästa nöjesfält jag varit på! Jättemånga bergochdalbanor och ett fint vattenland! Det var 40 grader varmt så det vattenlandet behövdes. Kul var det iaf! Vi åt en väldigt god middag på en fantastisk pizzeria och sen på hemvägen såg vi finfina fyrverkerier!

Igår tog vi det lugnt och välkomnade Selmas föräldrar som kom hit! Idag var vi på USAs största mall typ. Mall of america. Köpte dock inget till mig själv men tre saker till min fina pojke! Fick smaka sjukt god glass idag också! Mums! Nu spelar folk monopol!

Okej creds till den som orkat läsa detta. Långt och osammanhängande inlägg men jag skriver ju iaf ;)





Det här är btw tårtan vi gjorde i fredags! Nyan cat. Går att kolla på youtube för den som inte sett det!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Mankato,USA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar