fredag 7 oktober 2011

Kaktusen Kurt

Hej till er som faktiskt tittar in på denna blogg ibland! Jag hade tänkt bloggstrejka tills jag och selma gjort en ny layout men jag vet inte, det kändes som att jag behövde skriva. Varför vet jag inte! kanske för att det är fredag och jag roar mig med att spela kort med mig själv och ladda hem photoshop med ett extremt segt internet. Det gör jag för att jag har en pojke som är med i ett band. Bandet som min pojke är med i har spelning imorgon. Eftersom bandet min pojke är med i har spelning imorgon har dom repat i fyra timmar och håller fortfarande på.

Kort version: Jag har tråkiiiiiiigt.

Vi tar några nyheter då bara för jag har upptäckt dom och för att jag kan skriva ner dom nånstans.

  1. Grape-produkterna från the bodyshop luktar mumma
  2. Jag är taggad på att göra mina pianoläxor för första gången på länge
  3. Jag tycker numera att det är kul att träna
  4. Jag har fått en kaktus av Andrea
  5. Jag har färgat håret på Anton och fick ett fint resultat
  6. Varför kan jag inte uppdatera min telefon till ios 5  förrän den 13? :O 
Hejdå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar