torsdag 20 oktober 2011

Sömn

Jag låg typ och stressade inatt. Funderade så mycket så jag knappt kunde sova. Dessutom låg jag av någon anledning och stressade över att jag funderade. Typ att jag inte skulle hinna sova något. Sen hörde jag någon gå på toa och blev helsäker på att jag skulle upp. Apa jag var hur trött som helst och hade typ inte sovit alls. När jag sen kollade på klockan och insåg att klockan var 3 blev jag överlycklig. Det var fyra timmar kvar tills jag skulle upp. Efter det kunde jag typ slappna av.

Just nu sitter jag på dragonskolan och pluggar för fullt. Jag har prov i nk på fredag och har hört att det ska vara sjukt svårt. Så ja, jag har lite panik. Men håll tummarna för mig så går det säkert finfint!

Klockan halv elva idag börjar mina rep. Vi repar inför projektet på skolan och det är nästan bara det jag har gjort och kommer att göra den här veckan. Hoppa vara min hals håller sig frisk nu!

Nu ska jag återgå till mitt pluggande! Pussar!


Åh vad jag saknar denna stad ♡

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar