söndag 10 juli 2011

Seg som tuggummi

Nu vill jag sova! Har haft en riktigt mysig dag men med feber och en ond hals blir man ganska trött aqv all fart i New york! Började dagen med en frukost på ett Diner sedan bar det iväg till Highlines. Det är typ en stängd järnväg som är över marken. Där har dom massa växter nu och så har dom gjort som man kan gå där. Det var superfint!

Efter det for vi och åkte en båt typ mot frihetsgudinnan och fick se skylinen. Mycket vackert! pga febern som både jag och Selma har for vi till hotellet och vilade efter det för att sedan träffa Selmas kompis i central park. Trevligt, trevligt. När klockan var ca halv åtta var vi tillbaka på hotellet och jag fick mig en pratstund med min underbara pojkvän. Saknar honom hur mycket som helst!!

Middag åt vi på världens mysigaste restaurang. Den hetter Garage och var typ lått lokalt ställe. Hur god mat som helst och sen spelades det live-musik där också. På hemvägen passerade vi Times square och jag tror inte jag sett så mycket folk på ett och samma ställe förut. Men Det var riktigt coolt!

Men nu ska jag sova så att jag blir av med den här febern någon gång! Vill ju vara pigg våran sista dag i New york ju! Godnatt alla fina!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar