onsdag 13 juli 2011

Hosta

Jag har inte bloggat på länge så varför inte? Jag är nu hos Selmas värdfamilj! Kom hit igår och har hunnit träffa massa trevliga människor! Det kändes Dock konstigt att vakna i morse och alla bara pratar engelska haha. Men det är kul! Idag har vi varit på deras mall så jag köpte lite grejer åt min bror och min fina pojke sen har det spelats en hel del spel! Just nu ligger Selma, Chelsea och Nathan i soffan och bråkar om Hannahs sopor. Fråga mig inte varför men det har pågått i ca 15 minuter och det ser inte ut att vara över på ett tag!

I helgen blir det spännande typ 9/10 pers ska fara med packning och tält till sonshine, en festival, och campa där och lyssna på musik. Det snackas även om att bada, nån marknad med karuseller och sen ska vi se den senaste Harry Potter på bio. Det blir nog kanon!

Jag är så otroligt trött så jag orkar inte skriva mer. Tänkte bara säga att jag saknar Anton mer än jag trodde jag skulle. Mer än jag orkar.

Pussar!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Mankato,USA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar