fredag 8 juli 2011

Osammanhängande

Nu är vi framme! Tog ungefär 8 timmars väntan och ytterligare 8,5 på planet men sen blev det klart. Bakom mig i gaten satt en amerikansk typ sjuårig pojke och upprepande "are we gonna stay here forever?" "we ARE gonna stay here forever!" och det kändes faktiskt så! Sen när han började säga "I'm gonna blow this place up!!" vet jag inte riktigt om jag höll med.. Men nästan! Det jobbiga var att vi hela tiden fick veta att vi skulle få gå ombord.. Kl 10.25, 15.00, 16.00, 16.30, 17.00, 17.40 osv.. Så dryyygt... Efter en del väntan för passkontroll på flygplatsen i new york kunde vi sätta oss i en taxi. Jag kan säga att dom kör sjukt galet här hahah. Man ska inte vara åkrädd! Idag har vi hängt på stan och kollat och fotat massa, åkt sightseeing båt och sett lite allt möjligt bland annat frihetsgudinnan. Vi har också varit uppe i empire state building och sett solnedgången! Det var hur fint som helst! Har även fått smaka en caramel frappochino från starbucks! Älskar den här staden! Har sjukt ont i både fötter och rygg nu så det passar bra att få sova! Klockan är elva nu. Imorgon ska jag och Selma shoppa hela dagen typ och kanske prova poolen på taket på vårt hotell. Det blir hur bra som helst! Det är jättefint väder här! Har varit sol och typ över 30 grader varmt hela dagen. Dessutom är det fuktigt så det känns varmare. Det regnade bara tio minuter idag. Det försvann lika fort som det kom men det var mer regn ön jag sett i hela mitt liv typ hahh. Men nu ska jag sova! Puss!!







































Oj vilken bildbomb det blev! Men nu ska jag sova! Goodnight!


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Det ser jättefint ut! Saknar dig älskling <3

    SvaraRadera