fredag 27 maj 2011

Mer

Dagens:

Musik tvåan har kör och är mitt inne i övningen inför skolavslutningen då någon nämner att det är gratis mer utanför skolan. Klassen börjar genast be vår lärare om att få ta en paus för att få hämta varsin. När vi fick svaret ja fullkomligt sprang alla i klassen genom hela skolan och ut till Mer-bilen som stod på skolgården. Alla fick sig två mer var och vi blev dessutom fotade. Förmodligen för att vi var så många som kom samtidigt. Efter det gick alla lugnt tillbaka till lektionen med en mer i varje hand och ett belåtet leende på läpparna.

Det är inte första gången jag har fått gratis mer den här veckan. Igår var jag på draggen och fick mig två stycken, idag på midgård och sen när jag går ned till draggen står dom ju där också så jag får mig två till. Jag har alltså fått mig sex stycken gratis mer på två dagar. fantastiskt. Gratis är gott!


Det var typ det jag hade att säga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar