torsdag 19 maj 2011

Forever

Ojojojoj! Selma har bloggat! inte dåligt alltså! Då måste ju nästan jag göra det också hahah! Jag är helt slut vill jag berätta! Jag klev upp alldeles för tidigt egentligen men jag sov hos Anton så det var det värt. Jag var på halkbanan idag iaf och kul var det! Både kul och läskigt typ men mest kul.

När jag var klar med det för jag på Clip och tittade på när Anton klippte sig. Under tiden spelade dom Oskar Linnros (Heter han så?) i högtalarna. Jag hade bara hört en låt tidigare som jag tycker är rätt kulig ändå men mina förhoppningar på honom försvann snabbt när jag insåg att alla hans låtar låter likadant.

Nyäten, nyduschad och pluggsugen är precis vad jag är nu! Eller jag ljög om det sista. Men våfflor till middag gjorde susen och kaffekoppen på det gjorde så jag kanske har orken att plugga också. Jag har ju faktiskt nationella i matte i morgon vilket känns sådär! När jag dessutom glömt köpa något ätbart känns det ännu bättre.

Men nu: Dags att gosa upp sig i Antons säng med matteboken. Pusshej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar