måndag 18 april 2011

Try to kill it all the way

klockan är lite över halv två och vad har hunnit hända?


  • Jag har försökt övertyga min körlärare om att vi ska svänga höger. Vilket var rätt men ut min mun kom ordet vänster.. TRE gånger efter varandra.
  • Jag har köpt godis, sedan insett att jag VERKLIGEN INTE ville ha godis så jag slängde allt.
  • Jag trodde jag skulle med 9.30 bussen men kommer sedan på att den bara går på sommarlovet
  • Skulle då med 10.10 bussen och sätter mig och väntar på vasagatan. Inser klockan 10.10 att bussen går från busstationen och gör ett tappert försök att springa dit men missar bussen ändå.
  • Jag kom med 10.35 bussen men glömde stiga av den så jag fick gå. Långt.


Är du förvirrad idag Emelie? Jaduu det verkar så... hahahhaha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar